Sotaren?

Vaknade av att det tok-plingade på dörren (ja helt seriöst), och där stod en ung man som var sotare och som tydligen skulle sota (?) hos oss.. jag hade inte en aning om att han skulle komma idag! Jag sa att han inte fick komma idag för det var stökigt i köket och jag var (är) jätte sjuk... han tyckte det var okej och gav mig sitt visitkort.. så nu får jag & jacke ringa och boka en ny tid. Hoppas det itne kostar pengar då bara? För nu betalar ju hyresvärden det, men kanske inte en annan dag? Nåväl det visar sig..

Är fortfarande jätte sjuk.. dock inte lika febrig som igår... men tennisbollen är kvar i halsen så att säga, mycket obehagligt.. och huvudet värker. Och jag som vill jobba! Jag vill verkligen jobba och sen åka och dansa! Men icke. Har bara kastat 2500 kr i sjön nu eftersom jag inte kan närvara på intensivkursen (dansen alltså). Ska väl egentligen inte klaga då det finns folk som har det värre än mig, men jag är fortfarande inte glad för det.  Hm.


vill vara frisk och kry igen!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0