Pengalös med känsla för slös.... eri...

Ja.. ska få lön imorgon tror jag.. men inte så mycket.. typ 800 kr eller något.. yeay.. Jobbade ju bara en dag i maj, så det är ju inte så himlans konstigt. Jag hoppas lite naivt sådär på att jag ska få ett till studiebidrag, men det är ju knappast troligt.. eller?

Nåväl, ännu en arbetsdag utan spänning och äventyr.. brukar inte vara så mycket sådant när man jobbar i butik haha. Annat hade det varit om man jobbat med djuphavsdykning eller bergsklättring.
  Träffade i alla fall en killkompis idag (Emanuel heter han) som jag inte träffat på säkert 1,5 år, han bjöd mig på latte och cigg, snäll :) haha, nej men det var mycket trevligt. Han har ganska nyligen flyttat till Stockholm från en stad kallad Piteå, och innan dess (när han och jag lärde känna varann) bodde han i Gbg. Men i alla fall så han får ta och komma på fest eller något med oss andra snart, tror han skulle gå ihop med mina andra vänner!

din åsikt, mjau!
Postat av: Vicky

Tycker ändå dom är råballa! Beställde ett par vita ^^ och zebraleggins vill jag me ha.. Vettetusan vart man får tag i ett par bara :/

2008-06-25 @ 23:42:12
URL: http://www.viktoriatomic.se
Postat av: Schässicka

Man får studiebidrag i juni! Jag får iaf!

2008-06-26 @ 11:32:34
URL: http://jessp.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0