Måndag

Nu är det i övermorgon som jag tar studenten! Tiden går så stööört fort! Ååååh jag längtar jätte mkt, för det ska bli så kul!

Men för att för en gångs skull prata om något annat än studenten så tänkte jag berätta att jag nu genomfört föreställningen på Göta Lejon. Det gick jätte bra, och det var så jäkla kul att vara på scen. Min förra scenupplevelse, eller vad man nu ska kalla det, var inte särskilt bra eftersom den dåvarande dansläraren inte engagerat sig nämnvärt i vårat uppträdande.. hade inte ens någon uppställning, bra där...
Men nu i alla fall så var jag bara nervös precis innan vi skulle ut på scen, men när vi väl var där släppte det och jag körde på som om det vore sista gången jag fick dansa! Det var hur roligt som helst! Längtar redan tills nästa gång jag får stå på scen, haha! Vaddå scenskräck? Vad fick jag det ifrån? Hm... I rock!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0