just det...

.. haha igår på föreställningen..(på den klockan 16) under Kylie-koreografin med commercialgruppen så åkte min tubtopp ner så man såg hela bh:n haha.. som tur var hade jag en tunn svart tröja över som jag bara drog upp dragkedjan på.. men fatta paniken jag fick när jag såg det hahaha...

Förövrigt så är jag fortfarande ledsen för att Jacke inte var där och kolla.. det betydde faktiskt jätte mkt för mig att han skulle dit.. och visst han var väl förkyld och ville vara frisk till min student så han kan vara 100% där.. det förstår jag, men jag tycker ändå han gott kunde kommit när han såg hur ledsen jag blev/är. Jag ville verkligen att han skulle se vad jag ådstakommit (stavning??) under det här halvåret då jag varit borta varje kväll och dansat som en tok. Men men, försent att göra något åt det nu... Han hade ju i alla fall städat jätte fint när jag kom hem... och plockat upp nagelsaxen från bakom badkaret... :)

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0