Jobba och slita

Japp jobbar och sliter .. haha.. eller vad man nu ska kalla det.. butiksbiträde är väl egentligen inte att slita.. annat skulle vara om man jobbade i en gruva, eller byggde hus, även rörmockare är slit. Men butiksbiträde? Det må vara stressigt ibland och så men slitigt? Njae det vet jag väl ändå inte...

Har ju tyvärr inte så mycket att dela med mig av idag till mina kära läsare... så vi får nöja oss med detta idag :)

Eller nej förresten! Har hittat sjukt söta designleksaker och jag skulle vilja ha (kommer dock inte ihåg vad sidan heter såhär på rak arm) här kommer en av dem som tog sig in i mitt hjärta:


Cactus Friends Bruttino, Tokidoki

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0