JAG BLIR TOKIG!

Helt skogstokig som min käre mor skulle sagt! (förövrigt så kunde jag aldrig ta henne på allvar i mina yngre dar när hon skrek att hon var "skogs-tokig" på mig , haha )

Jag kan fan i mig inte hitta några jävla zebra-leggings! Ingen svensk sida eller butik säljer dom jävlarna! (ursäkta mitt ovårdade språk)  Jag blir galen! Varför finns de ingenstans för? Hittade sjukt snygga på ebay, men de var relativt dyra plus att jag måste betala dyr frakt från  England liksom.. Och det är lite läskigt med ebay... så.. vad ska man göra?

Den som finner ett par zebra-leggings, köp dem åt mig så får du pengar eller säg vart de finns fort som tusan!


vill ha!!


En annan sak jag märkt blivit poppis och sådär på senaste är shutter shades. Var inte så överdrivet förtjust i de först, tills jag såg dessa! Hade bara sett enfärgade innan, men de här var ju grymt coola:


Tyckte bäst om de längst till höger, de matchar ett par av mina sneakers! mjau.

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0