Då var allting över

Nu har både John Bauer och Röllingby sprungit ut... varit två hårda dagar.. fast tegel var roligast i igår på röllingbys student! Jag hade en så otroligt perfekt fylla! Och tack Felice för allt du bjöd på, speciellt appeltinisarna!



Haha det roligaste var ju när Felice skulle beställa ett glas rosévin/fanta... och fick en hel flaska i ett stortglas med massa is, ni vet så som man brukar ha en champagneflaska i? Och en kanna med fanta. Hahaha.. ja så kan det ju gå.. Jessica drack knappt ett glas av den medans jag och Felice delade på hela flaskan :)



Ja herregud jag orkar inte skriva mycket mer om det hela, men jag är i alla fall väldigt glad och tacksam för alla fina presenter jag fick och alla som kom på mottagningen, det var en väldigt bra student!



din åsikt, mjau!
Postat av: Jenny

Tack så mycket för att vi fick komma, det var supertrevligt!

2008-06-07 @ 00:57:48
URL: http://calanthe.blogg.se/
Postat av: Flisan

Hahaha, ja det var bara att se glad ut och betala ;)



Appeltinisarna var verkligen toppen!!! :D:D

2008-06-11 @ 13:33:17
URL: http://feliceforsstrom.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0