Bloggdesign

Ja jag har tröttnat... IGEN... haha... är aldrig helt nöjd! fast denna måste ju vara den som hållt sig längst tror jag? Tycker fortfarande att tapetidén är fin.. funderar på att byta färg bara? Och bilden, alltså den som är på headern... hmm... orkar inte riktigt pilla med det just nu, blir väl i helgen kanske.

Just det, blir ingen uttagning på Danscenter för min del =/ , för det första är jag ju sjuk (ska dock jobba imorgon ändå), men för det andra så känns det faktiskt som att jag inte är redo också. Mitt solo som jag gjorde suger, det suger så otroligt hårt att det knappt finns ord för det, eller okej nu tog jag i lite ,men det är inte bra i alla fall. Dessutom så vill jag faktiskt gå två terminer till på danscenter innan jag söker... det känns bäst så! :)



din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0