Vilka bloggar läser du?

Jag har en del bloggar som jag spanar in varje dag faktiskt, sen ibland så klickar jag runt bland massa olika... men här är några bloggar jag brukar läsa (förutom mina vänners) och vad jag tycker om dem:

Stina-Lee ( länk ) : Hon är en av de största bloggerskorna i Sverige, men verkar vara den som är mest "äkta", eller vad man nu ska kalla det.. Hon skriver inte om mode utan det vardagliga livet och tar upp emn del viktiga frågor som rör oss alla till och från. Hon verkar rätt jordnära och vettig. Har dessutom mycket bilder vilket jag diggar.

Kenza ( länk ) : Också en av de populäraste bloggarna, dock skriver hon inte så mycket roligt.. eller ja.. vettigt.. Roligast att kolla på hennes bilder faktiskt. Eller jo det är kul att läsa om hennes resor tycker jag men i vardagaen skriver hon inte så mycket roligt.

Blondinbella ( länk ) : Hon har den största bloggen tror jag? Är ganska kul att läsa hennes försök till att övertyga oss läsare om hur mogen och framgångsrik hon är. Hade gillat henne mer om hon inte försökt vara så mycket "överklass" och dessutom kallar hon min favoritdel av staden (söder) för "slödder". Som sagt, kul att se henne göra bort sig om och om igen.. fast ibland skriver hon ett och annat vettigt inlägg också + mycket bilder.

favorit! Viktoria Tomic ( länk ) : Min favoritblogg! Hon skriver en del vettigt, har mycket bra inspirerande modeinlägg och samma intresse för sneakers som jag själv har! Mycket roliga bilder och vettiga inlägg. Keep up the good work!

Kissie ( länk ) : Hon skriver inget vettigt över huvudtaget och är allas våran stereotypiska svenska fjortis. Så varför läser jag? För att det är kul att läsa fjortisbravader såklart!


Sen har jag en del andra men jag orkar inte rada upp de just nu :)

din åsikt, mjau!
Postat av: Jess

Schyst att du tar med min blogg va va va :P

bara för att jag inte är käääääändiiiis

2008-07-22 @ 16:51:52
Postat av: Flisan

eller hur! Håller med Jess!

Vi vill också vara med :)

2008-07-23 @ 11:33:34
URL: http://feliceforsstrom.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0