Snes

Gaaah, sjukt länge sen man spela Super Mario bros 3 ! Haha, jag dör vad roligt det är! Dessutom har jag Yoshi's island, supermario bros 2 och några fler. Så ni kan ju gissa vad jag sysselsätter mig med?

Igår var Henke förbi hos oss och hade öl & chips kväll, vi satt på balkongen och snacka skit, drack öl och... (ja gissa vad).. åt chips haha! Jessica svängde förbi en stund också, det var jag glad för. Dessutom fyller ju damen hela 19 år snart så jag och Jacke har köpt födelsedagspresent till mitt birthdaykid! Vi ska förövrigt fira Markus i rålis på fredag också när han fyler år, sen firas Jess på lördagen.. men innan det så ska vi en runda till Ikea!

För på Ikea ska det inhandlas nytt vardagsrumsbord, ny TV-bänk och troligtvis lite andra nödvändigheter, jag vill bland annat köpa en mixer så man kan göra milkshake och smoothies! Och roliga isiga drinkar förstås. ;)

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0