Shopping!!

idag har jag och Jacke verkligen shoppat, nya fronthögtalare och center har herrn köpt bland annat. Sen köpte han nya skor, 2 t-shirts, en tjocktröja och ett par jeans, samt kallingar. jag har fått nya underkläder och ett par skooooor! Sneakers ofcourse.

Gillar förövrigt Sneakers'n'stuff butiken mycket bättre än Footlocker i gallerian. På SNS finns det café och butiken i sig är mysig och schyst inredning, medan på footlocker så är det sjukt mkt folk (antagligen pga att den ligger i gallerian) och en del av personalen är inte kundserviceinriktade för fem öre, speciellt inte vissa tjejer. Det känns som att de måste visa sig.. bättre... eller överlägsna på något sett, lite halvt bitchiga? Skit tråkigt faktiskt. Medans SNS har bra service och trevlig personal. Fast de har väl kanske lite bättre arbetsmiljö, men fortfarande.

Mina nya kicks, som förövrigt är sjukt mycket snyggare i verkligheten än på bild, sanna mina ord på den.


Åh jag älskar er mina babes!!! haha!

din åsikt, mjau!
Postat av: Miss J

Åh dom var ju toksnygga!

2008-07-19 @ 23:35:35
URL: http://www.bicini.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0