Sex avslöjanden, det ni inte visste

Blev utmanad av Viktoria Tomic's blogg att avslöja 6 underliga/egendomliga saker om mig själv.

1) Så fort jag hör ett djur som låter så härmar jag det (en ko på tv, en hund utanför ica, you name it)

2) Jag gör alla viktiga saker i absolut sista sekund

3) Jag är en stencool hiphopare som tycker det är skitkul att dansa balett

4) Är lika mörkrädd nu som jag var när jag var 4 år

5) Så fort ajg ser något spännande (t.ex. något på marken) så måste jag stanna upp och inspektera det

6) Jag har köttfobi, men inte för kyckling och fisk, fast jag tycker kött är gott (äter det dock inte som ni kanske förstår)


Sådär ja, tog fan tid att komma på saker.. jag gör ofta underliga saker men inte något som jag upprepar utan något som händer när jag känner för det. Lite svårt att förklara haha, men ni som känner mig vet.
Nu utmanar jag er som läser det här att göra likadant i era bloggar, skriv gärna en kommentar om ni gör't!

din åsikt, mjau!
Postat av: Vicky

Haha köttfobi men du äter kyckling och fisk? Hur går det ihop? 1an va ju lite kul :D hahha

2008-07-14 @ 16:17:00
URL: http://www.viktoriatomic.se
Postat av: jässika

jag ska görat!

2008-07-14 @ 21:37:31
URL: http://jessp.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0