Regn

Ser ut som att det regnar ute.. det ser i alla fall väldigt mörkt ut? Har inte orkat gå och kolla ordentligt, men det passar väl min sinnesstämmning just nu. Är inte alls glad och ni som vet, vet varför.

Malen som låg under kastrullen är i alla fall omhändertagen av Jacke och utsläppt. fan stackarn egentligen som fick sitta där under i flera timmar... Fast samtidigt borde den vara rätt stolt över att ha skrämt en så stor varelse som mig (nu menar jag förstås att jag är stor om man jämför med malen i alla fall).

Ska ta en sväng förbi Täby C sen, måste kolla hur mkt pengar jag har och dessutom kan jag då svänga in en snabbis på Kicks och inhandla hudkräm och ansiktstvål. Brukar ha Nivea Young men sist prövade jag Garnier för fet hy. Men ajg kan inte bestämma mig för vilken som är bäst. Någon annan som har en åsikt om det?

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0