Nattmat

Käkade makaroner med ost för en stund sen, blev helt plötsligt, från ingenstans, vrålhungrig! Tackar dagens stressamhälle för snabbmakaronerna, ja i vilket annat syfte finns det liksom? Än för att snabba på matlagningen? Jag säger såhär: den mesta goda maten tar tid att laga. Inte all, men det mesta.

Oj, filosofiskt och gripande... haha.. lät som någon liten tant i italien haha... eller vad vet jag egentligen, har ju faktiskt inte varit närmare Italien än Jamie Olivers matlagning på TV... om man inte räknar med Grekland där jag var en gång för länge sedan.

Gud vad mycket struntprat det blir när man är trött, bäst jag går och lägger mig snart, ska ju vara vacker imorgon! haha!

din åsikt, mjau!
Postat av: sigrid

också vrålhungrig nu på kvällen men jag e så lat så jag orkar inte laga till något så jag får väll vänta tills frukost ;P

2008-07-02 @ 02:02:01
URL: http://thelaval.blogg.se/
Postat av: Viktoria Tomic

Jag känner mig rätt morgonhunrgig.. elle middagshungrig kanske de blir.. borde gå och käka nått :P :D

2008-07-04 @ 13:39:40
URL: http://www.viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0