Kaffebönor

Gud vad jag skriver idag! I och för sig så har jag väl inget direkt bättre för mig.. men i alla fall.

För en stund sen skulle jag stänga ett fönster här hemma i vardagsrummet. Gick sådär. Vi har nämligen två låga glas i fönstret fulla med kaffebönor som vi har ljus i. Väldigt vackert och sådär men... det är jävligt många fler kaffebönor i än vad man tror. Jo ni förstår, när jag står där och kämpar med vårat otroligt tröga fönster så välter jag ut en av de där glasen. Behöver jag säga att det ligger ca 1 miljon kaffe bönor över hela golvet? Suck.

Nåväl, jag vill inte dammsuga upp dem för det är så fint med de där ljusen, så här ska plockas kaffebönor som om jag vore i sydamerika!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0