Earrings

Jag älskar örhängen, eller ja... smycken i alla dess former men jag har alltid varit galen i örhängen! Vet inte hur många par jag har nu haha.. Men jag har tänkt på en sak som är jobbigt.
 Det är nämligen så att jag älskar speciellt bamboo hoops, doorknockers och stora härligheter i guld mest av allt. Men de förstör mina öron i längden, eller i alla fall hålen de sitter i. De dras ut av tyngden (trots att de är ihåliga) så hålen blir långa, irriterade och kliar om man har de mer än två, tre dagar i rad.

Så... för att undvika att mina hål dras ut helt så det inte längre är hål utan kluvna öronsnubbar, så måste man byta av med lite lättare örhängen emellanåt. Jag har då förstås snokat lite på internätet och funnit en del sjukt trevliga örhängen. Dock från en sida i USA men whatever, de är i alla fall vackra! Haha!









Okej de näst sista är väl ganska tunga kan jag tänka mig, men var tvungen att lägga upp de i alla fall för de var så härliga!

din åsikt, mjau!
Postat av: sofia

Vart kan man köpa såna örhängen ??

2008-07-27 @ 03:24:06
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: johanna

Åh jag har också kikat på dom där örhängerna.. Så grymt snygga. Fast dom som är gjora med plastpärlor (de lila boom-blaster örhängerna tex) kan ju inte vara svårt att göra själv! (om man har ork/tid/lust dvs!)



Have a nice day! ^^

2008-07-27 @ 10:59:42
URL: http://www.bicini.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0