ÄNTLIGEN!

Jag har funnit det jag sökt - zebraleggings! Åh jag är så lycklig, och min outfit imorgon kommer vara såååå toppen haha! Ska ha på mig zebrisarna, det turkos/blåa långa linnet jag hade igår, min bamboo hoops och mitt vackra boombox halsband, plus mina kick-ass kickers förstås! Självförtroende på topp? näää vaddå? Haha! Nämen kläder ger en faktiskt lyckorus när man är sådär riktigt nöjd!

 (för den som vill köpa zebrisar så finns de på "American apperal"Götgatan, Sthlm för en lite väl saftig slant)

Även om det inte är den här "inre lyckan" och allt det där, men alla är väl mån om sitt utseende och det är kul att vara vacker ibland! Dock så finns det förstås en gräns, jag menar man ska ju inte shoppa som en tok och gå minus för att kunna känna sig vacker varje dag, då är det fel. Men att unna sig kläder då och så tycker jag inte är någon fara. Däremot så behöver jag lite sol känner jag? Är blek som den blekaste blekfis, den ni! Och hyn ser väl inte särskilt trevlig ut.. den pallar inte luften inne på Gulan dag in och dag ut, är en speciell luft där, nästan... torr? Lite svårt att förklara...

Nej nog om utseende! Idag har jag jobbat och sen ätit middag hos jackes far med Jacke, hans syster och hennes kille! Det var trevligt, men jag var väldigt trött! Så jag var lite asocial känns det som såhär i efterhand, men ibland tycker jag det är rätt skönt att inte babbla så mycket utan bara sitta och lyssna på alla andra, det är mysigt med en kopp kaffe i handen :)

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0