tursda

Favorittidning: metro
Bästa saken som händer i sommar: studenten och alla skivor!
Favoritplagg i garderoben just nu: humm.. min nya kjol kanske!
Längd: 154 cm
Vanligaste färgen på mina kläder: jag gillar färger! men blå eller grå!
Byxa eller kjol: byxa
Senast utlästa bok: humm.. kommer ej ihåg!
Mig själv med tre ord: snäll, ganska rolig och konstig
Jag tränar: dansar 5 dagar i veckan, tre - fem timmar/dag
Jag ville bli när jag var liten: hoppryttare haha
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: lite stressad men glad
Är det nåt du absolut inte äter: fläsk och nötkött
Kläder just nu: en tjocktröja och strumpor haha
Vad sa du senast: "den låg i sängen!"
Fisk eller badkruka: fisk!
Hur många kuddar sover du med: en tjock en!
Morgon- eller nattmänniska: natt, absolut inte morgon...
Sparare eller slösare: slösare :S
Har du några homosexuella vänner: kanske?
Tror du på mirakel: humm bra fråga
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 eller 2
Bio eller promenad: båda
Snarkar du: tror faktiskt inte det!
Stjärntecken? skytte
Största svaghet: lat.....
Det här är jag bra på: ganska bra på å dansa, å rita
Vad vill du jobba som: dansartist, danslärare danspedagog något sådant!
Chips, morötter eller godis: morätter!
Pizza eller hamburgare: vet ej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: har piercing och tatuering kommer nog snart..
Stökigt eller välstädat (ditt rum): stökigt..
Anser du att du är stark: som bamse!
Använder du knark: alkohol...
Kaffe, te eller inget: kaffe och te!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0