prov

har prov idag... det känns lite jobbigt faktiskt... prov i Rörlig bild.
Kan nästan ingenting, får se hur det går.

Idag ska jag i alla fall dansa commercial hiphop, det är riktigt kul. Lär ju få en ny koreografi idag :) den förra var så fasligt snabb, blev helt gucki i huvudet.
Sorry mina kära bloggläsare (som är ca 3 stycken kanske haha) att jag skriver så mkt om min dans. Men jag gör ju typ inget annat, så är det.. Är så sjukt trött ..

Har för övrigt bytt bort dancehall avnc. mot street avnc eftersom dancehall nivån inte kändes särskilt hög.. plus att läraren blandade in massa annat som inte passa in och shabbla shabbla .. den lektionen var inge kul. Dessutom brukar street uppträdandet på vårshowen vara så GRYMT. Ni får komma och titta på mig då och se hur duktig jag blivit :) ska nog köpa filmen också! De filmar ju alltid uppträdandet.
jag måste spana in mitt nya dansschema, har ändrat så mycket på det sen jag började!





----- uppdatering -----

provet gick bättre än förväntat, kanske får godkänt i alla fall!


din åsikt, mjau!
Postat av: Geten

har du fortfarande ångest för dina byxor?

2008-01-31 @ 10:24:56
Postat av: Katten

ja jag hatar dom jätte mycket!!! snacka om att kasta 200 kr i sjön!!

2008-01-31 @ 11:15:39

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0