munda

today it is monday.
jag blev lurad av en buss idag, det var jätte hemskt!
jag var påväg till 614 busshållplats och var ca 20 meter ifrån när jag såg bussen komma åkande ner för backen, så jag började springa, rätt säker på att jag skulle hinna.
Men så var inte fallet, bussen åkte förbi! Så jag sprang efter och vinka som en tok men bussjäveln (ursäkta mitt ovårdade språk) åkte vidare så jag höll upp mitt långfinger i skyn som en otrevlig gest för att visa mitt missnöje. Då visar det sig att en ANNAN 614 stannat vid busshållplatsen precis efteråt, vilket jag inte såg eftersom jag var upptagen med att springa efter låtsas 614, och den hunnit stanna, släppa av folk och sen precis när jag vänder mig om så åker den vidare... blev ganska arg kanske?! så det var bara att knata hem och vänta på nästa buss... jag tror faktiskt att detta var en konspiration mot mig av 614's busschaufförer, jag har inte listat ut varför än, men jag ska nog komma på det...

men men, hann iallafall sola innan jag kom till skolan :)



------------ laterr---------------

till middag gjorde jag en jättegod grönsakskompott eller vad man kan kalla det.
jag stekte lök, färska champinjoner och zucchini i smör med salt och peppar, sen hackade jag tomat, gurka och avakado så blandade jag det och hade i mörka kidneybönor, smaskens! med cornfiléer och potatiskroketter och gräddsås! it was great! jacke åt egna hamburgare som tydligen också var goda. och nu ska jag ta ett bad och mysa ner mig där :)

din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

Knivskarpt kontroversiell gränsöverskridande blogg

2008-01-22 @ 10:30:02

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0