kommersiell reggae..

Jag hatar att "reggae-färgerna" blivit en inne grej, att lyssna på reggae och vara stenad är en inne grej... Och alla dessa "coola reggae stoners" har förstås hittat de väldigt tuffa adidas tröjorna (adidas är för övrigt också väldigt inne nu, så "inne" att det inte ens är street längre) men reggae färgerna på strecken, AAAH derssa tröjor måste ju alla coolingar bara haaaa!! Och nu har var och varannan 17 åring en svart eller brun adidas tracktop med reggae färgerna, därför jag itne köpt en!! Gah... nu känns det som att när jag har mina fina örhängen (som är röda, gröna och gula) från reggae festivalen eller något annat diskret med färgerna på , att jag ser ut som en av de som bara lyssnar på reggae för att det är coolt, och inte för att jag älskar det. Jag hatar detta komersiella reggae mode.. hoppas det går över snart... hellre emo modet för då slipper jag bli klassad som en av de som går efter musik modet, för jag vill inte klassas så! Jag hade denna stil innan det blev så populärt och jag kommer ha den när det inte är populärt längre också! Sluta gå efter strömmen och klä er som ni själva känner för!

Sen finns det förstås de som gillar reggae precis som jag och bla bla bla, men det är ju lite misstänksamt när helt plötsligt 70% av alla ungdomar man ser är värsta reggae fantasterna med reggae färger på alla kläder.. DÖÖÖÖÖ


din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

HAHAH KUNDE INTE SAGT DET BÄTTRE

2008-10-31 @ 23:39:45
Postat av: rastawoman

men eller hur alla på min skola har det och dom lyssnar inte ens på reggae, så fett irriterande. känner exakt likadant. PEACE

2008-11-18 @ 15:05:53

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0