shizzle mah nizzle!

Haha lärt mig ett nytt uttryck...

Helgen har varit väldigt lugn.. fick nästan spatt ett tag... både jag och Jacke har varit luspanka så det har inte funnits mycket man kan göra direkt...Fast igår storstädade vi i alla fall! Det var på tiden kan jag säga.. men nu är det fint och rent! Jättehärligt är det minsann. Så för att summera det hela så har inte helgen varit särskilt innehållsrik.

Skulle haft prov idag, men det gick sådär, eftersom både jag och herrn försov oss. Så inget prov för mig och pluggande i onödan.. eller ja kunskap är väl inte onödigt men ja ja.. Somnade om när Jacke gick och vaknade vid ett, och bara en halvtimme efter ringde Jessica och sa att hon och Amanda skulle komma förbi och hälsa på, mycket trevligt! Blev superglad för det är inte ofta jag får besök här haha... Känner ju inte direkt så många här omkring så sällskap är alltid välkomet när man är hemma på dagarna! Har ju lov nu :) Fast nu har de åkt, men de var här ett tag i alla fall! Ska väl träna lite om ett tag, inte bra att tappa formen bara för att det är lov från dansen. Har i alla fall tränat tre gånger sen i torsdags. Ska försöka vara lite kreativ och komma på en dancehall koreografi, nu när jag hämtat hem massa ny dancehall! Underbart! Började nästan tröttna på Beenie man haha.. Så jag har nu även Elephant man, Mr Vegas, Bounty killer och Mavado.. hittade faktiskt inga andra hela album? Ska söka lite idag också! Just gotta love di dancehall!

Imorgon ska jag hem till min kära mormor och tjäna storkovan på att städa lite.. har inte varit där på ganska länge, har inte kunnat pga all dans & skolan. Känner mig lite taskig, men jag har ju faktiskt inte haft tid :/
Sen ska jag i alla fall möta upp Maida och så ska vi åka hem hit och fika lite, hon har ju inte sett hur jag bor numera så det ska bli mycket trevligt.


Ojdå nu blev det mycket skrivet, ska försöka träna lite nu, eller kanske äta frukost först kan vara en bra idé? Haha hade helt glömt bort det..

Dagens:
Dryck: det sista kaffet haha..
Kläder: pyjamas
Smink: inget alls
Positiva: sällskapet tidigare!
Negativa: försovningen
Mat: inget än så länge
Låt: elephant man - shizzle mah nizzle

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0