motsattsdag

Ja det kan man säga, först så hade jag balett i 1,5 timme iklädd mina tighta kläder och balettskor, för att sedan byta om till de största av mjukiskläder för att köra hiphop! Gick otroligt mycket bättre på hiphopen än vad jag förväntat mig, var först lite bitter pga det inte gick så bra förra gången med tanke på att vi missat första lektionen. Så först var jag som sagt väldigt negativt inställd, men väl påväg upp för trappan ändrade jag mig och gav mig istället fan på att jag skulle fixa det här och vara grym. Sagt och gjort! Tänk vad lite humör kan göra :)

Tog lite foton i studion idag, porträttfotona var ju bara ett skämt, men dansbilderna blev helt okej, och faktiskt ganska bra när man pillat lite med dem!

House-dancing:
 

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0