lördag morgon, eftermiddag?

det känns som att det fortfarande är morgon.. är trött för jag sovit för länge. somnade på soffan igår innan tio någon gång, så jacke bar mig till sägen sen när han ville sova också. dock var det lite läskigt när jag vaknade för jag kom verkligen inte ihåg att vi gått och lagt oss, då berättae jacke att jag somnat på soffan och då kom jag ihåg att jag vaknade till när han la mig i sängen. Haha lite läskigt sånt där.. när vi väl gick upp hade jag sovit ett x antal timmar för länge :/ man blir så trött av det!

Jag och jacke kollar på en skitdålig film (ja det är därför jag sitter och skriver nu..) , den heter "Itchi the killer" och är en japansk film om en seriemördare.. den suger så hårt! och är väldigt brutal men det är ganska kul men rätt nasty... hm.

Dagens:
Dryck: corona ikväll!
Kläder: mjukis
Smink: inget just nu, men senare ja
Positiva: ska träffa folk ikväll
Negativa: tröttheten..
Mat: chokladtryfflar haha
Låt: taking over - sizzla

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0