kärlek!

Alla hjärtans dag är en bra dag trots allt :)
Var lite skeptisk i mitt tidigare inlägg men nu är jag glad! Fick jätte fina rosor av min underbara pojkvän och en ask med chokladtryfflar, för det kom han minsann ihåg att jag älskar! Och så höll han på och städa och hade tänt ljus, mys, älskling! Gulligull!
Haha fast jag hade också köpt chokladtryfflar just för att det var alla hjärtans dag, så nu har vi två askar! Men det är bara bra tycker jag! Det är faktiskt toppen.

Jag älskar dig Jacke <3 burvimurvi

-------------------------------------------------------------------------------------------

Försöker plugga till provet imorgon, men det går lite sådär.. har aldrig vart särskilt bra på att plugga.
Arbetsmarkandens spelregler och jag vet inte vad....
Är trött! Jag orkar inte mer! blä..


Förresten, vad tycks om min nya layout? ;)

din åsikt, mjau!
Postat av: Walle

Mysig pojke och snygg layout!

2008-02-14 @ 23:35:32
URL: http://mikaelwalle.blogg.se
Postat av: celine

hej
jag har en ny tävling och en ny väska
besök min blogg för att delta i tävlingen :)
kramar

2008-02-14 @ 23:40:21
URL: http://crazyfashion.blogg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0