fredag

jag finns också här, bara så du vet.


Idag ska jag inte till dansen men jag ska träna hemma i alla fall, ska träna på hiphop koreografierna och sen köra lite balett, och även träna på utåtvridna piruetter.... måste dock ställa undan vardagsrumbordet och lite sådär, vi bor ju ändå i en etta, lite dåligt med plats .... :P
Men jag är glad att jag får bo här i alla fall, är glad att du finns vid min sida älskling. Du är toppen!

Grattis Josefine på födelsedagen! Hoppas du får en riktigt rolig kväll! :)

Hmm så kör vi en sådan här idag också;

Dagens:
Dryck: kaffe
Kläder: träningskläder
Smink: inget alls
Positiva: relativt fint väder
Negativa: .....
Mat: fattigman mat: mackor...
Låt: missy elliot "ching-a-ling"

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0