dop

Idag har jag och jacke vart på min systers tvillingsöners dop.
Jag var gudmor åt Zeb! dock var jag tvungen att läsa en vers ur bibeln i en mikrofon, det var jätte läskigt! Jag vet inte varför det var så läskigt egentligen? Men jag fick i alla fall jätte mycket rampfeber.
Sen var det fika och kolla på alla presenter de fått, dubbelt av allt haha! Och Ronja var väldigt ivrig att öppna varje paket. Hon är så söt, ser ut som en liten docka!

Fick ett litet ryck igår när jag skrev mitt inlägg om slampiga tjejer, så jag tog bort det för det kändes lite löjligt att ha ett helt inlägg tillägnat dem. Dock tycker jag fortfarande att ni saknar självrespekt, skaffa er det snälla.. förövrigt tycker jag att det är pinsamt med folk som raggar drinkar, låna hellre pengar av en kompis..  
Det skulle jag gjort, även om jag inte hade pojkvän!

För övrigt var min Jacke mycket stilig på dopet :-*
11 månader idag<3

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0