bamboo och te

Gårdagen:
Åkte först till mormor och städade; tvätta lite fönster och dammsög. Fikade förstås med mormor, två koppar kaffe där. Sen gick jag och mötte Maida i centrum, så åkte vi hem till mig här i täby och fikade. Det vär väldigt trevligt, ca 4 koppar kaffe här. Åt lite smörgås och lyssnade på dancehall gjorde vi också! Sen bar det av till Danderyd där jag mötte Jacke för att sen åka till hans pappa som fyllde år igår. Där var även Jackes pappas tjej, Jenny och JIm. Så vi åt lite god middag och satte oss sedan i vardagsrummet för tårta och kaffe. Någon timme efter, AJ. Ont i magen så inåt helvete och illamående, någon som kan gissa vad det berodde på? dam dam daaa dam: Kaffet!
Ett tips: överdosera inte kaffe på en dag. Det är inte skönt sen kan jag lova.


Idag:
Vaknade vid tolv tiden och mådde fortfarande illa, fast inte lika som igår. Bestämde mig för att ta det lugnt idag, och sagt och gjort, kollade på tv, satt vid datan och drack te. Väldigt skönt, mådde bättre av det också. Sen mötte jag Jacke vid Ica och handlade mat sen gick vi hem och fixade tvätten eftersom vi hade tvättid.
Nu har vi ätit och den sista tvätten ligger i torktumlaren. Matkoma blää...
Imorgon ska jag nog in till Täby C och leta praktikplats.
Just det fick jätte fina örhängen av min underbara Jacke idag! Sådana där bamboo-guld-ringar! Superdupermegafina! Tack älskling, du är bäst <3

 

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0