ännu en motsattsdag

japp, balett och hiphop idag! ska bli väldigt kul! har även fixat mina balettskor ordentligt nu, så det känns bra att använda dem istället för strumpor :)

dock så är jag rätt less på att jag och jacke är så dåliga på att hålla ordning här hemma... jag har verkligen inte haft lust att laga mat idag även fast jag borde eftersom jag ska träna, men det ser förjävligt ut och då orkar jag inte! det jobbiga är att varken jag eller jacke orkar ta tag i något heller eftersom han är trött efter jobbet och jag kommer ju hem sent varje kväll.. men vi måste ta tag i det här! jag orkar inte leva i kaos! dags för storstädning!

lov nästa vecka, ska bli skönt, är lov från dansen då också så jag får inte glömma bort att träna..

förövrigt så kom jag och mirandah fram till att de flesta som lever för och utövar något kreativt (dans, konst, musik etc.) är oftast rätt skumma i huvudet, många gånger ganska förvirrade.. har många bra exempel men inget jag kan skriva här, för ingen skulle förstå haha.. fast jag är i och för sig ett ganska bra exempel.. hahaha...

Dagens:
Dryck: powerade
Kläder: träningskläder
Smink: maskara
Positiva: baletten och hiphopen!
Negativa: att det är kaos här
Mat: hm.. ostmackor...
Låt: handle the vibe - bone thugs n harmony

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0