Utbildningsdag!

Japp idag börjar min utbildning för mitt nya jobb! Ska bli jättespännande faktiskt, ser verkligen fram emot det! Dessutom ska de bli kul att se vilka fler det är som ska börja, jag tippar på att det är fler i min ålder. De flesta som jag såg jobbade där när jag var på intervju var (som jag uppskattade det) mellan 18 - 25 år gamla. Hoppas det är någon trevlig som kan bli min vän hahaha... är alltid så nervös för att jag ska bli helt ensam haha.. fast det har dock aldrig blivit så men nervös är jag i alla fall.

Dags för mig att göra frukost faktiskt.. dock så vet jag inte alls vad jag vill äta så det kanske blir lite kaffe först tills jag överlagt mitt beslut haha. Vad ska ni göra en dag som denna förresten?


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0