TGIF!

Nu är det äntligen fredag, och jag har hunnit jobba 4 hela dagar och är nu inne på den siste denna veckan. Idag jobbar jag till klockan 18 dock :/ lite trist men vad gör man inte, det blir ju moneeeey haha! Jag har faktiskt gjort riktigt bra ifrån mig och trivs väldigt bra. Kan låta lite trist och jobbigt att sitta och sälja kombilotter per telefon men det är faktiskt kul! Inget jag tänkte göra hela livet förstås men ändå ett tag framåt tills jag kommit på vad jag vill göra med mitt liv.

Var hemma hos min mormor igår, det var trevligt. Träffade min kusins nya tjej, en norska, som var riktigt trevlig och glad. Vi åt tårta, drack kaffe och snacka lite skit så att säga. Fick även födelsedagspresent av min mormor :D pengar! yay! Haha..

Idag blir det ingen partyfredag.. det är Kick Off på jobbet egentligen men jag ska inte dit för vi måste städa ordentligt innan imorgon när vi har fest för moi. Det ska förövrigt bli grymt roligt med fest imorgon! Så kul att vara med alla man tycker om (förutom de som behagar komma hem förens på söndag haha) på ett och samma ställe! Ska även köpa mig något nytt till min överkropp för pengarna jag fick av min lille mormor! <3

Nu är det strax rast, dags att ta lite friskluft!


din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah-http://mirandahs.wordpress.com

om du skrev det här inlägget på jobbet, vart fick du bilden ifrån? Har du bilder på deras dator där?

2008-12-19 @ 17:36:50
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: pernilla

Gillar dina örhängen :)

muy najs :p

2008-12-29 @ 12:26:40
URL: http://unchainmyheart.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0