Shopping!

Är mycket, mycket nöjd med denna dag, trots min bafylla haha. Först åkte vi till SNS där det var proppat med människor eftersom det var rea + ta 2 betala för 1.

 Det första paret skor jag spanade in var Adidas NBA skorna, har vart sugen på dem ett bra tag då de helt klart är de snyggast skorna Adidas kommit med på ett bra tag, men inte haft råd att köpa dom. De fanns minsann i min storlek så perfa - de tog jag på en gång. Sen var jag på jakt efter ett par bonusskor eller vad man ska kalla det.
  Hittade ett par skitsnygga guldiga pumakicks men det enda paret i min storlek blev precis bestulet av mig av en annan tjej... lite mindre kul men vad ska man göra, hon var ju faktiskt först.
 I alla fall, efter många om och men hittade jag ett par silvriga Vandal som var något snyggare än de jag redan har så de fick följa med hem också, jag menar det var ju ändå ett par gratis så då måste man ju ta ett par till haha! Är nöjd som satan. Träffade förövrigt en skittrevlig tjej på SNS som numera jobbar där, har vart inne på hennes bilddagbok med jämna mellanrum och nu stötte vi på varandara i "verkligheten" eller vad man ska säga, det var lite roligt också!

Därefter vandrade vi vidare till Gulan, min gamla arbetsplats, där Jacke fyndade i rean (30% på allt!!). Han fick med sig 3 par ecko t-shirtat och ett par skitsnygga jeans för en relativt billig peng. När han var klar där gick vi in till H&M en snabbis för jag skulle kika på tjocktröjor, bara vanlig att ha nu när det blivit lite kallar då jag typ bara har (hade hehe) en! Kom därifrån med 3 stycken från rean, så mycket nöjd är jag.

Klara med shoppingen gick vi till Henke och chilla ett tag, sen bar det av för öldrickande och svullande i god mat på TGI Friday's. Tidig hemgång dock eftersom vi båda var trötta och dessutom ska på bjudning hos Jackes mor imorgon.

Oj vad långt inlägg det blev haha! Var ju inte meningen men men, här kommer bilder på min shopping i alla fall:



Mina skor <3


Favoriterna <3


fresh!


Alla tröjorna jag köpte, enkla & sköna!


din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

Du copar ju victoria väldigt mycket!

2008-12-27 @ 00:17:03
Postat av: Camilla

Anonym: Det har du ju alldeles rätt i eftersom jag absolut inte har någon egen smak ;) hon har aldrig köpt något som jag haft heller! HAHA tyvärr men vi har lika smak så du får nog stå ut med att vi "copar" varandra!

2008-12-27 @ 11:57:44
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: mättnads döden

grattis till nya fina sneakers kompisar!

2008-12-27 @ 12:51:27
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Fatima

men guud haha "copar". Shit som om det vara finns en tjej i sverige med streetstil.



De silvriga skorna var fina!

2008-12-27 @ 15:43:44
URL: http://hardknockliife.blogspot
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Tack söto! Och ja det var den där Frankie på tröjan :D . Och rätt val av skor där! Namnam!



Till "Anonym", det spelar väl ingen roll om hon vill köpa något jag köpt eller skrivit om? Det är inte så att jag har ensamrätt på det jag köper före någon annan. Man kan ju gilla samma grejer o.s.v.

2008-12-27 @ 20:02:30
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Nilufer

mkt mkt fina grejs ;) =)

2008-12-28 @ 00:18:14
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Laura

SNygga sneakeeers.



Hahha sepe kommentar den där, as if lixom.

palla!

2008-12-28 @ 00:55:21
URL: http://fluffyy.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Kolla in bloggen !

Två tjejer som kämpar för att nå sina mål och drömmar . =)



www.drommar.blogg.se

2008-12-28 @ 10:38:42
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Anonym nr2

Till anonym 1: Jag håller med. Du kopierar henne väldigt mycket. Det är vad man kallar för copycat!

2008-12-29 @ 20:07:41
Postat av: Camilla

Svar till "Anonym nr2": för det första: varför anonym? Grymt löjligt att inte ens kunna stå för vad du har att säga. För det andra: varför ska inte jag få köpa snygga sneakers som jag gillar bara för att en "större" bloggerska köpt dom först? herregud väx upp. Hon är inte den enda tjejen med streetstil i sverige! Bara för att du hitta till hennes blogg först betyder inte det att alla härmat henne därefter ;)

2008-12-29 @ 20:26:54
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: Ronja

Så du hittade skor tillslut! :) fanns Knicks skorna i din storlek? hon den andra tjejen grabbade puma skorna när du lagt ifrån dig den haha

2008-12-30 @ 18:46:02
Postat av: Camilla

Svar till Ronja: Knicks skorna var egentligen en storlek förstora men de satt jätte bra ändå! Ja det var synd värre med guldskorna, var egentligen mer sugen på dom men va fan, de andra jag hittade var också snygga! :)

2008-12-30 @ 19:49:51
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0