Santa Lucia

Japp idag är det Lucia! Vi har då vart hos Jackes mormor och morfar, vi åt jättegod mat som jag blev sååå proppmätt av och sen blev vi itryckta ett gäng lussebullar och kakor haha! Men gott var det så då går det alltid att klämma ner lite till. Var jättefint och julpyntat hemma hos dom, jag vet inte hur många tomtar de hade längs fönsterbläcken och på hyllor. Vi fick dessutom en tomte och två änglar, så snällt! Vi var där ganska länge eftersom vi inte träffat dem på ett tag, så det var mysigt. vi fick dessutom skjuts hem av Jackes pappa vilket var grymt skönt.. hatar att åka kommunalt hem från berga. Honom ser vi ju snart också då vi firar jul där detta året.

På onsdag (när jag fyller år) har jag och Jacke bestämt att vi ska äta på Mongolian Barbeque! Ska bli så jäkla gott alltså, har inte ätit där på år och dar! För er som inte varit där (ligger i t-centralen ungefär) så får man själv välja mellan massa gott som de sen wokar upp på plats, sen ingår det också efterrättsbuffé med glass och frukt. Mmmm... dreglar lite bara av att tänka på det haha...

Oj vad mycket matsnack det blev här då... jaja ska kolla på arkiv x nu med min älskling. Hörs imorgon!



glad lucia på er!

(bild från google.se)

din åsikt, mjau!
Postat av: Karin

thanks:) jo ser det i din header hehe, snygg stil du har!

2008-12-13 @ 21:56:29
URL: http://karinolofsson.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0