Sällskapssjuk

Det var skönt att vara hemma ensam ett tag men nu är jag uttråkad till tusen. Och Jacke kommer inte hem förens om flera timmar.. tydligen... det var i alla fall det han sa. Jag har ju egentligen ingen "rätt" att vara arg/sur på honom men kan ändå inte låta bli att vara tjurig för att han inte vill komma hem till mig och mysa. Töntigt värre men som Maja alltid säger; Känslan är starkare än tanken. Så nu sitter jag här och känner mig lite ledsen över att han inte vill vara med mig just nu.

Förövrigt så måste jag laga middag? Har helt glömt bort det och har veeeerkligen ingen lust att koka ihop något i vårat stökiga kök. Ska nog ta en titt på kontot och se hur mkt pengar jag har kvar och eventuellt gå upp till Ica och handla något. Usch det är så stökigt överhuvudtaget hos oss just nu men jag har verkligen ingen ork att göra något mer vettigt än plocka ur diskmaskinen, detta beror ju förstås på min något febriga tempratur jag har just nu i min kropp.

Har förövrigt skrivit ihop en liten sammanfattning av mitt gågna år och det blev rätt bra tror jag, dock så kommer inlägget bli helt långt men det är ju ändå 12 månader på ett år så ganska förståeligt är det ändå. Inlägget publicerar jag imorgon innan jag åker iväg till Mirandah (ska göra mig iordning inför kvällen hemma hos damen).

Oj vad mycket babbel det blev här, hörs senare!


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0