Pardeeey

Ja igår blev det iväg en sväng som jag skrev i inlägget innan.. vi tittade på idolfinalen (dock så har jag inte följt idol alls, men i alla fall) och snacka skit. Jah drack lite vin och Jacke tog några öl, sen vid elva tiden bar det av hemåt eftersom herrn skulle upp idag och jobba. Fast han började inte jobba förens vid tio.

Sen när Jacke slutat jobba idag ska vi hem till hans mormor och morfar och käka middag. Ska bli väldigt mysigt, tycker de båda är så härliga! Vi ska tydligen äta spagetthi med köttfärssås, fast inte jag då förstås. Jag tror jag skulle få någon tomatssås med svamp och grejer i, låter väldigt spännande! Älskar svamp! Sen blir det säkerligen någon efterrätt av något slag, det blir det alltid hos dom. Ingenting jag klagar på kan jag ju lova haha!

På lördag om exakt en vecka så har jag födelsedagspartaj här hos oss. Tror jag har lyckats bjuda en del så det kommer nog bli jättekul! Sen dagen efter så kommer Felice och Jessica hem, det längtar jag sjukt mycket till, har saknar dom så mkt!

Lägger upp gårdagens shopping lite senare, magen skriker efter frukost så jag måste lyda den haha...


om 4 dagar fyller jag år!


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0