På latsidan idag

Haha ännu en natt har jag drömt mardrömmar.. Fattar inte hur påverkad jag blir av alla dessa arkiv x och skräckfilmer... Löjligt ju. aja, det ajg skulle berätta var att i denna drömmen så var jag och större delen av min familj samt Jacke i vårat hus i Svinninge.. dock så såg det helt annorlunda ut och var lite mer mitt i skogen.. tänk er Norrlands djupaste liksom haha. I alla fall så var det någon konstig grabb där som såg ut ungefär som gollum, och som jag visste var ett monster med jättelång tunga som han sög ut folks hjärnor med (HAHA mobbad jag är), men ingen trodde mig. Folk dog/försvann en efter en och det var sååå läskigt... helt plötsligt var min numera avlidne katt Cocos där (hon är vit och fluffig) och då såg min mamma att den här gollumgrabben sög ut hjärnan på Cocos och då blev det kalabalik och vi skulle åka därifrån fort som fan. Det slutade med (tror jag) att Svinninge skulle bli avstängt från resten av Världen för de inte kunde hitta gollumgrabben... haha störd dröm va? Det var så jäkla läskigt då men nu skrattar jag mest åt den.. så sjuk... Dags att gå till farbror doktorn?

Jaha så var det söndag. Första jobbdagen imorgon... ska bli spännande och se hur det går! Hoppas verkligen att det går bra.. hade egentligen velat ha ett annat jobb där man inte inte jobbar för största delen provision utan endast timlön. Men ett jobb är ett jobb så jag får helt enkelt kämpa! Dessutom finns det mycket pengar att hämta i telemarketingbranschen bara man har rätt inställning, vilket jag tror att jag har haha! Det ska nog bli bra... märks det att jag är lite nervös?

Idag blir det nog lite städning här hemma... eller det SKA bli det.. kan inte låta kläderna ligga framme längre sen senaste tvätten haha.. Ska börja lite smått och plocka snart tänkte jag. Men jag är lite lat haha...

Snart kommer Felice & Jess hem <3 7 dagar kvar!



har haft den här förut jag vet... orkade inte ta någon ny =P

din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Jättefin jacka! :) Längtar tills på lördag! :) Puss <3

2008-12-14 @ 16:10:28
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Anonym.

Hej hej! vart är jackan köpt? och vad kostar den? :)

2008-12-16 @ 23:08:33

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0