Julklappar

Tänkte åka till Täby Centrum om en timme och köpa julklappar. Har inte så mycket pengar kvar nu så det är bäst att göra det nu innan de tar slut.. blä pengaångest i vanlig ordning, blir så trött. Men snart är det ändring på det! Eftersom jag börjar jobba redan nästa vecka så kommer jag i alla fall få en liten slant i januari, och i februari får jag äntligen min första heltidslön sen i somras! Längtar som bara den tills jag kommer in i jobbvardagen och får en stadig lön varje månad.. eller ja det blir ju lite olika beroende på hur bra jag säljer men jag siktar på att bli riktigt bra haha!

Nu ska jag käka en stadig lunch, haha eller inte, nudlar står det på menyn!


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0