Inget medlemsskap i Mensa inte

Japp, har gjort något test de hade på sin hemsida. Man får inte direkt veta sitt exakta iq mer på ett ungefär.. Vi har även ätit pizza här hemma, den blev sååå god! Åt tills jag blev sprängmätt haha! Jag dog mättnadsdöden hahaha!

Jaja, har inte så mkt att skriva om egentligen så jag tänkte skriva en liten lista som jag hittade på någon annan blogg. En lista på 6 saker som gör en lycklig, dock inget deep stuff utan mer ytliga, vardagliga saker! Nu blev ju inte jag utmanad av någon men tänkte utmana andra att göra den i alla fall, here goes nothing (inte direkt iordning);

1. Sitta och fika timmar i sträck med en god vän + kaffe + cigg
2. Dansa Sabinas grymma house-koreografier
3. Lyssna på Gang Starr på mp3:n medans jag åker buss en lång väg
4. Göra sig iordning inför fest/utekväll
5. Ha pengar att lägga på materiela ting
6. Gå på promenad med min älskling & solen som sällskap

Jag utmanar: Jessica, Mirandah, Vicky, Sarah, Ida & Mikaela. (Reglerna är: Länka den som utmanade dig, skriv listan och sedan utmana fem personer.)


din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Hahaha ja de kanske de är? Har ja blivit färgblind :O de är som du säger, min skärm... den är sjukligt ljus så det är nog de :D

2008-12-05 @ 21:02:59
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0