Haha juryns nomineringar!

Var inne på Eriks blogg, Majas pojkvän, och såg att han skrivit om lördagens bravader. Han hade i alla fall haft roligt vilket förstås var himla kul att läsa, men han hade även (precis som jag) skrivit om Mirandahs & Majas överförfriskande så att säga haha... Och det han skrev var så sjukt roligt att jag var tvungen att visa er också, så här står det hos honom:

"Det fanns två som vann priset för hårdast festande inatt. Maja och Mirandah. Grattis! :D

Juryns nominering lyder som följande:

Genom att utmärka sig med div apvrål, vältande av drinkar, sprängande av ballonger, våld med tidningar, trakassering av sovande värdinna och sumpning av mobil på tunnelbanan, anser Juryn att priset går till Maja och Mirandah. :D Ni har med god bravur satt ribban för nästa fest i sann hårdrockstjärnestylee! Må skaparen skydda den som huserar nästa kalas ni kommer på! ;)
"

Haha det var så klockrent skrivet!


din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah-http://mirandahs.wordpress.com

Jag tror jag dör!

2008-12-23 @ 00:27:32
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0