Godmorgon!

Nu sitter jag på jobbet, börjar om en kvart. Tänkte berätta lite om gårdagen, mi birthday.

Efter jobbet mötte jag upp Jacke i Karlaplan och åkte till centralen. Därifrån gick vi till Mongolian bbq och åt oss extremt mätta haha! Vi tog nämligen alla buffér, både den mongoliska och asiatiska, och jag tog lite sushi också. Det roligaste med den restuarangen är ju att man får plocka allt man vill ha bland grönsaker, nudlar, kött räkor osv. som sedan blir wokat... man väljer ju också vilken sås man vill ha allt i! Sen var det fruktbuffé till efterrätt samt den bästa efterrätten någonsin: friterad banan med sirap och vaniljglass! Det var så grymt gott! Efter det så dog jag mättnadsdöden, flera gånger om haha!

Jackes födelsedagspresent till mig (som jag fortfarande inte vet vad det är) hade tydligen inte kommit fram än, han hade beställt något från nätet. Så jag fick inte den igår, ska få den idag. Och han vägrade berätta vad det var! Haha taskigt tycker jag. Vad gissar ni på att det var? Något man kan beställa från internet är det ju i alla fall, dessutom sa han att "de fina presenterna" får jag på julafron... hmmm... ni tror inte att jag dör av nyfikenhet kanske haha?

Nej nu ska jag hämta vatten och surfa lite till innan jag börjar! Ikväll ska vi hem till min mormor som fyller år idag (79 år!) tillsammas med min mamma, morbror och kusin + hans tjej. Grattis Amanda också som fyller 19 idag! =)

bye!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0