Dilemma

Japp jag har ett dilemma här i mitt liv: ska jag ha neonorangea naglar eller orange med glitter? Jag tror det blir det senare men neon är ju bra coolt också.. haha vaddå i-lands/tjejproblem? Gud vad töntig jag känner mig men jag vet faktiskt inte haha! Eftersom jag ändå måste måla de med neonlacket först så får jag se hur det känns då... glittret lägger jag ju på efteråt. Ja ibland kan det vara svårt hahaha...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sminka mig medans det fortfarande är ljust ute. Brukar nämligen sitta vid fönstert och sminka mig för det blir bäst ljus då. Allt lamp-ljus vi har här, eller vad man ska kalla det, gör så att man inte ser ögonbrynen ordentligt när man ska måla i dem. Eftersom ljuset alltid är ovanifrån så blir det jobbigt att se mina ljusa ögonbryn. Ännu ett i-landsproblem haha... Nej men helt ärligt, varför har jag ljusa ögonbryn? Jag har ju brunt hår liksom.. just nu har jag faktiskt min naturliga hårfärg, eller i alla fall halva håret haha.. har ju växt ut väldigt mycket sen jag färgade håret, dock så är det inte så jättestor skillnad. Men i alla fall... varför har jag ljusa ögonbryn då? Hm. Skumt värre.

Nåväl, skriver lite senare och lägger upp någon bild också!


ska nog köpa ett guldlack för mina sista 35kr som
jag har kvar på mitt Kicks-presentkort från studenten!


din åsikt, mjau!
Postat av: Jasmine

dig känner jag igen! ja jag gick på danscenter förut men har bytt nu till marikas. jag tror vi gick i samma dans grupp förut :P

2008-12-06 @ 14:14:40
URL: http://jasminesewerin.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0