Dan före doppare-dan?

Imorgon är det alltså julafton. Känns inte riktigt som det? Har knappt haft någon julkänsla alls detta året, inget jag klagar över, utan bara konstaterar. Ingen snö, vi har inte så mycket julpynt och jag har ju inte direkt haft ett jullov eftersom jag gått ut skolan nu. Fast jag har tjatat om julmaten, det är bara att fråga Jacke, det har jag sett fram emot. Jag längtar efter potatis, lax och sill men även mina vegoköttbullar med rödbetssallad och potatis. Haha jag känner mig som Håkan, Sunes lillebror ni vet, jag älskar potatis! Grejen är den att jag & Jacke har käkat potatis i all dess former det senaste halvåret förutom just kokt gammal hederlig potatis!

Haha nu ska jag sluta tjata om potatis.

Så vad händer idag? Ja det kan man fråga sig. Jag ska i alla fall en sväng in till Täby Centrum för att handla det sista (ångest, dagen före julafton = kaos i centrum..) sen ska jag förhoppningsvis träffa Jessica ett tag. Annars ska jag inte göra något speciellt faktiskt. Vad ska ni göra?


din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

hmm jag e inte så haj på lotter, vad är kombilotter? haha



de senaste dagarna har det varit kaos överallt, speciellt stan. men ändå ska jag dit idag för att hjälpa min kompis handla..allt blir mkt enklare om man redan köpt alla klappar innan kaoset :P

2008-12-23 @ 12:45:52
URL: http://estailo.blogg.se/
Postat av: Laura!

Täbys centrum e fett najs, hoppas det inte är så välldigt mycke folk!

2008-12-23 @ 16:22:43
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0