Som sagt...

... har inte så mycket skrivarinspiration. Så vad skriver man om då?

Sitter uppe och kan inte sova, Jacke sover troligtvis nu... även fast jag sitter här och knappar. Det är jobbigt på kvällen när man inte är inne i en bra period. När tystnaden och mörkret är det enda som finns omkring en så slår tankarna till. Allting bara snurrar i 180 km/h i skallen och man kan inte stoppa dem på något sätt. Vill inte väcka Jacke för minsta lilla heller... känns som att jag har varit skitdum mot honom de senaste dagarna. Eller i alla fall till och från.. kan inte riktigt kontrollera det som ploppar ut ur min mun för att mina känslor löper amok.

Kan bli pissed för minsta lilla sak... Det är irriterande, men vem kan kontrollera sina känslor egentligen? Fast det handlar ju inte om det just nu, det handlar om att bearbeta det man känner.. och det går inte över en dag bara sådär. Jag vill bara ta mig ur det här tillståndet och känna mig glad igen. För just nu känns det inte som att jag har något att se fram emot, inte ens dansen känns kul.

Jag hoppas verkligen jag tar mig ur det här snart, hoppas allt blir bättre när dansen börjar igen.

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0