Seg söndag

Nu har vi varit och handlat grillad kyckling på ICA... mycket bra grej... Vi har verkligen bara legat och kollat på Arkiv X och en film idag, knappt rört oss ur fläcken. Extremt bakis men så går det! Kul hade vi igår i alla fall med guitarhero och massa skitsnack. Önskar att jag haft lite tjejsällskap också bara! Har festat med grabbarna två helger i rad nu, inte för att det är något fel på det men jag behöver mina girls ibland! haha! Tycker gott att både Jessica och Maja kan komma hem från diverse länder och hänga med mig haha!

Vad händer imorgon då? Jo, värst av allt hoppas jag på lite regn så jag med gott samvete kan sitta och pyssla med min sax och mitt klister. Ska fortsätta göra örhängen! Har nämligen inhandlat örhängeskrokar och små länkar på Panduro i Täby Centrum! Älskar att pyssla <3




Min lilla pysselhörna! :]


Mina fina örhängen som är klara!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0