Kort men intensiv kväll

Igår åkte jag och mötte upp Mackan, Cilla, Jacke och deras kollega Jonas på en pizzeria utanför deras jobb.. kom väl dit vid niotiden ungefär eftersom jag segade när jag gjorde mig iordning. Och alla där var sjukt fulla, Jacke var en smart kille som drack på tom mage. Shots. Och mer sprit.

Behöver jag berätta hur herrn i huset mår idag? Han har spytt och mått jävligt illa sen typ sex imorse. Och haft "spikar inkörda i huvudet" som han själv uttryckte det så fint. Nu ligger han och sover igen i alla fall, får väl hoppas att han mår bättre tills senare då vi egentligen ska iväg till en annan fest... får väl se hur bra det går.

din åsikt, mjau!
Postat av: Jenny

Haha måste ligga i släkten, jag började spy redan 04 i morse när jag kom hem efter en hård utekväll...Men nu e jag på g igen!

Hoppas ni får kul ikväll!

2008-08-16 @ 18:58:02
URL: http://calanthe.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0