Jag vill ha en till katt

Har suttit och kollat på annonser på blocket för katter, jag är en såkallad "kattmänniska"... eller ja.. djurmänniska, älskar alla djur. Men min favorit är ändå katter (och hästar, men de får inte plats i lägenheten). Haha låter som att jag är 12, 13 år på sättet jag skriver.. men för att komma till saken så skulle det vara kul för Musse att ha sällskap, fast jag vet inte om han skulle acceptera en annan katt? Eller jo, om det är en kattunge skulle han göra det efter ett tag.

Tyvärr så får vi bara plats med Musse här när han får flytta in, eftersom vi bor i en etta... men någon gång framöver om vi skulle flytta till en större lägenhet så skulle jag vilja införskaffa mig en perser! De är så jäkla gulliga, och fluffiga! Vill inte ha någon korthårig katt här inte! Fluffigt ska det vara haha! Dessutom skulle det vara mysigt med två små fluffbollar som sprang omkring i lägenheten.


din åsikt, mjau!
Postat av: Jessica

ÅÅh den till höger var ju helt bedårande!!!

2008-08-20 @ 17:15:54
URL: http://jessp.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja e ledsen men en perser skulle jag aldrig köpa. Vill inte stödja uppfödningen av de katterna. Tycker synd om en katt som inte kan tvätta sig själv även om den är jävligt söt...

Måste vara mysigt när musse kommer dit i alla fall, kanske kan han trösta dig lite i allt du går igenom :-)

2008-08-20 @ 21:55:48
URL: http://calanthe.blogg.se/
Postat av: Sarah

den till vänster ser helt ledsen ut hah

2008-08-20 @ 23:00:53
URL: http://estailo.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0