Jag ska på dejt!

Idag ska jag och Jacke gå ut och äta, bara vi två. Ska bli jätte mysigt, eftersom vi inte gör sådant särskilt ofta. Det vi gör tillsammans är att gå på fester och hänga här hemma eller käka middag hos respektive föräldrar. Så dett ska bli väldigt kul! Jag längtar jätte mycket haha!

Vi ska äta på en kinesisk restuarng som ligger någonstans bakom stureplan, jag har aldrig varit där (vad jag vet) men Jacke och Henke hade käkat där förut. Och det skulle tydligen vara jättegott! Jag ska bara äta frukost, så att jag verkligen är hungrig när vi ska käka haha!


din åsikt, mjau!
Postat av: Jenny

Va mysigt, hoppas ni får det riktigt trevligt! Hälsa lillebror från mig!

Kram

2008-08-22 @ 14:47:14
URL: http://calanthe.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0