Impuls

Ja, nu sitter jag här helt bakfull och funderar över budgivningen jag vann igår på tradera.... i ett lite dimmigt tillstånd.
Jag ska nu betala 100 :- för en college/baseball jacka från Lady Soul. Hoppas för guds skull att den passar med tanke på att det enda som stod om storleken i beskrivningen var att den var "liten" och inte som en bombarjacka/kill-baseballjacka... hmm... jag hade mailat henne dagen innan och frågat efter en bättre bild men har varken fått svar på det mailet eller angående min vinnande auktion. Jaja det kommer väl snart om jag har tur haha...

Här är bilden som fanns med i beskrivningen:



"mycket välvårdad liten (det är collegejackemodell, inte så mkt bombarjacka utan mer rak och den är INTE stor i modellen utan det är mer kragen och brodyren som ger collegekänslan) jacka att använda vår sommar och höst. stor broderad logga på ryggen, ingenting på framsidan. dragkedja. beiga kanter i muddarna. mkt fin! och speciell! nypris 1200."

Så vad tror vi om den här då? Tror ni den kan vara ett bra kap?

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0