Höstjacka

Har inte haft så mycket inspiration till att skriva vettiga inlägg idag då jag gjort just - ingenting vettigt. Men jag har däremot haft väldigt mycket tid över för att surfa efter sneakers och kläder, funderat över vad hösten har att erbjuda för en street-inriktad tjej. Även funderat på vad som passar ihop med vad och kommit fram till att stentvättade jeans á la monki tillsammans med en svart eller gråmelerad trenchcoat + sneakers i en ljusgrå/silver färg eller knallröda/blå = bra grej. + En rolig hatt, om man har turen att finna en sådan.

Egentligen vill jag ha en lite varmare baseballjacka i tjejmodell (ex. De palma) men de jag funnit har varit på tok för dyra. Däremot har jag funnit en del trenchcoats och andra jackor som jag funderat över ett slag. Här kommer några stycken;



Den första jackan är baseballjackan jag helst vill ha, den andra är en jacka som även finns i mörkgrå som jag väääldigt gärna skulle ha på mig i höst (men den mörkgrå fanns förstås inte i min storlek :[ ) och de följande tre är jackor som jag gillar men inte riktigt kan bestämma mig för vilken jag gillar bäst.

din åsikt, mjau!
Postat av: Johanna

Kappor är ju alltid snyggt! Tycker det är skönt och snyggt när de går ned över rumpan. :) Den där ljusgrå med blonda modellen var supersnygg! Den kan man ju fortfarande ha till leggings och pösiga byxor utan att det ser dumt ut. :) P&K

2008-08-24 @ 09:22:38
URL: http://www.bicini.se
Postat av: lou

Om du vill svara (jag vet att man inte alltid vill så isfl har jag förståelse) men vart hittade du jacka nr 2 ? (A)

2008-08-24 @ 22:25:14
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/
Postat av: FunkyC

På h&m tror jag?

2008-08-25 @ 00:05:32
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: Viktoria Tomic

Ja älskar de palma jackan, beställde den för ett tag sedan.. är dock osäker på om M kommer att sitta bra, men jag hoppas :) jävla dyr var den dock :P

2008-08-28 @ 01:44:51
URL: http://www.viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0