FunkyC !

Idag har jag varit FunkyC och dansat Locking! Det var så sjukt roligt, och vi dansade till James Brown. Väldigt väldigt trevligt må jag säga. Längtar redan till nästa torsdag!

Imorgon ska ajg gå på Yoga mellan 12 - 13, sen köpa nya jeans som jag la undan idag.
På kvällen ska jag på Pubkväll i svinninge med ett gäng glada tjejer plus mina föräldrar plus mina extra föräldrar! Det ska tydligen komma dit ett ukulele-band och spela haha! Det blir nog en bra kväll tror jag.

Är lite trött och mina makaroner med qournbullar väntar på mig! Mumsfillibabba haha

din åsikt, mjau!
Postat av: Flisan

Ukulelebandet är inställt :(

Jag har fortfarande inte komiit över det...

2008-08-29 @ 14:37:25
URL: http://feliceforsstrom.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0